موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
سرخط خبرها

تذکر جدی سردار پاکپور به برهم‌زنندگان امنیت مردم| تجزیه‌طلبی در سیستان و بلوچستان موضوعیت ندارد

  • کد خبر: ۱۳۴۰۵۹
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
  • ۱
تذکر جدی سردار پاکپور به برهم‌زنندگان امنیت مردم| تجزیه‌طلبی در سیستان و بلوچستان موضوعیت ندارد
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تجزیه‌طلبی در سیستان و بلوچستان اصلا موضوعیت ندارد، بلوچ خاک را مادر خود می‌داند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد پاکپور در جمع علما و ریش سفیدان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تجزیه‌طلبی در سیستان و بلوچستان اصلاً موضوعیت ندارد؛ بلوچ خاک ایران را مادر خود می‌داند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: بعضی‌ها در فضای مجازی اینگونه القا می‌کنند که کار جمهوری اسلامی تمام است، جمهوری اسلامی همان نظامی است که همه دنیا اراده کردند که دولت سوریه و عراق سقوط کند، اما با اراده سپاه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: مخاطب ما برای تامین امنیت منطقه بسیجیان بومی و سران طوایف هستند، سران طوایف می‌توانند عامل وحدت در سیستان و بلوچستان باشند.

سردار پاکپور بیان کرد: راه ایجاد آرامش در استان حضور مسولانه و وحدت بخش علما و روحانیون شیعه و سنی در منطقه است، توسعه بر پایه امنیت ایجاد می‌شود، دشمنان می‌خواهند با ایجاد ناامنی در استان مانع پیشرفت و توسعه شوند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما دوست نداریم خون از دماغ یک بی‌گناه بریزد، چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بزرگان استان نباید اجازه مخدوش شدن چهره استان را بدهند، دشمنان از هیچ جنایتی برای برهم زدن امنیت استان دریغ ندارند و از هر اقدامی برای ایجاد هرج و مرج درون استان استفاده می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: فضای مجازی بیانگر واقعیت استان نیست، واقعیت استان بسیار متفاوت است از آنچه که فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان تصویرسازی می‌کنند. بزرگان و ریش سفیدان باید مراقبت کنند که جوانان و نوجوانان در دام فضای مجازی و فریبکاری‌های آنان قرار نگیرند.

سردار پاکپور گفت: دشمن هر اقدامی را که بتواند برای ایجاد هرج و مرج در سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد بنابراین هوشیاری بیش از پیش همه علما و بزرگان و مردم ضروری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ذوالفقار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
0
0
یاد شهدای وحدت، سردار شوشتری ودیگر عزیزان شهدای سپاه وامنیت بخیر
سپاه در این استان چه خدماتی ارزنده امنیتی و اقتصادی عمرانی و....انجام داده.
ولی عده‌اي میخواهند با گفتار ورفتار نسنجیده ومذبوحانه خود تمام این زحمات را تحت الشعاع قرار دهند.
ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین.
#بصیرت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->